فناورانه

آموزش نرم افزار های کامپیوتری

فناورانه

آموزش نرم افزار های کامپیوتری

فناورانه

سلام به بازدید کنندگان محترم به وبلاگ فناورانه خوش آمدید.
در این وبلاگ قصد داریم که نرم افزار های کامپیوتری و همچنین ترفند ها ی ویندوز را به آسانی در اختیار شما قرار دهیم لطفا هر مطلبی را که میخوانید در صورت داشتن مشکل با نطر دادن به ما اطلاع دهید.

بایگانی
خبرنامه ی وبلاگ فناورانه
با عضویت در خبرنامه از بروز رسانی های وبلاگ آگاه شوید
  • ۰
  • ۰

اگه تابحال ویندوز 7 رو نصب کرده باشید حتما دیدید که تم های گرافیکی ویندوز 7 یا همان aero)) ها کار نمیکنند و و همیشه بر روی تم بیسیک ویندوز قرار دارد.در این مطلب قصد داریم که دلایل این اتفاق رو براتون شرح بدیم و را های حل این مشکل را هم آموزش بدیم پس حتما ادامه ی مطلب رو بخوانید.

تم های گرافیکی شیشه ای

قبل از هر چیزی باید بهتون بگم که یکی از دلایل مشهور شدن ویندوز 7 همین تم های گرافیکی بوده است که توانسته رضابت بسیاری از کاربران رو جلب کند پس به نظر من این امر بسیار مهم است که تم های ویندوز در کامپیوتر شما کار کنند.

تم های شیشه ای ویندوز 7

یکی از علل کار نکردن تم ها این است که مشخصات سخت افزار کامپیوتر شما با مشخصات سخت افزاری مورد نیاز ویندوز همخوانی نداشته باشد  و کامپیوتر شما نتواند این تم ها رو نمایش دهد که در این صورت چاره ای جز ارتقا سخت افزار ندارید.

اما یکی از دلایل شایع دیگر نصب نشدن درایور های سخت افزاری بر روی کامپیوتر است(که من هم پس از سال های طولانی تحقیق به اون رسیدم!!).شاید ویندوز 7 درایور سخت افزار شما رو نداشته باشد و به همین خاطر نتواند بعضی از قابلیت هایش را نمایش دهد.(در این مورد نصب نبودن کارت گرافیک  مشکل اساسی ماست . در صورتی که کامپیوتر شما نتواند تم ها رو نمایش دهد احتمالا در اجرا کردن برخی بازی ها هم تعلل خواهد کرد)

راه حل ، بیشتر کامپیوتر ها با خودشان دیسک هایی دارن که درایور های قطعاتشان در آن ها قرار داده شده است  اگه شما هم این دیسک را دارید می توانید به راحتی درایور ها ی مورد نیازتان را نصب کنید و پس از ریست سیستم تم ها کار میکنند.

و اما راه حل برای مشکل افرادی که درایور ها را ندارند ،من یک نرم افزار خیلی خوب رو بهتون معرفی می کنم که به نوعی بانک درایور هاست و بیشتر درایور ها رو در خودش دارد که لینک دانلود ش را در انتهای مطلب گذاشتم می توانید دانلود کنید و درایور های مورد نظرتان رو بر روی سیستم نصب کنید.

کار با نرم افزار Driver Installer  :

بعد از اینکه برنامه را اجرا کردید برنامه شروع به پیدا کردن درایور های شما میکند و بعد از مدتی هم نوع ویندوز و هم درایور هایی را که میتوانید نصب کنید رو بهتان نمایش می دهد.

حالا تنها کاری که باید بکنید این است  که گزینه هایی که دارای آیکن سبز رنگ هستند را تیک دار کنید و بعد بر روی Run Task  for dppacks on form کلیک کرده و سپس بر روی Usuall installation کلیک کنید تا ویزارد نصب براتون نمایش داده شود حالا مراحل نصب رو ادامه بدید تا درایور ها نصب شوند.

این مطلب را هم بخوانید:

1.آموزش ظاهر کردن تم های مخفی ویندوز

تم

  • ۹۳/۱۰/۲۰
  • دانیال رسولی

aero

تم شیشه ای

تم ویندوز

گرافیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی